پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

جزیره سرگردان

خیلی خوبه که تنهایی بری مسافرت

مخصوصا با قطار

من ریلهارو هم به اندازه جاده دوست دارم

باریکه های نورانی دهکده های دورافتاده در ظلمت بیابونها که مثل جزیره های سرگردان می مونند!

منظره یکدست برف گرفته صحرا توی زمستون

بکری طبیعت اطراف که مثل حاشیه های جاده ها دچار ابتذال مغازه ها و تعمیرگاهها و دیوارها و کارخانه ها نشده.

و مجموعه جالبی از افراد کاملا متفاوت در کنار هم در یک کوپه!

لحظات خوب و بدی خلق میشه

البته من اکثرا تنهایی و سکوت رو ترجیح میدم

خیلی بد عادت شدم به تنها سفر کردن!

و دوباره تهران

بقیه حرفها بمونه برای بعد برگشتنم.

اینبار وقتی برگشتم خیلی حرفها دارم برای گفتن

و بیشتر از اون برای نگفتن!!

میرم که 4 روز زندگی کنم!!

یکی هست که...

 

 

یکی هست که هنوز زنده است

یکی هست که شاید ظاهربینها گول رنگ موهاش رو بخورن و بهش بگن پیر اما دلش جوونتر از هزار تا جوونه

یکی هست که آدم میتونه حرف دلش رو راحت بهش بگه

یکی هست که مثل آدم بزرگای قصه شازده کوچولو نشده و هیچ وقتم نمیشه

اون یک نفر این تصویر رو با اون قلب مهربونش برای من درست کرده

این تصویر برای من یعنی هزارتا حرف نگفته. یعنی یه دنیا معنی

متاسفم که نمیتونم هیچ توضیحی براش بدم فقط اینو میگم که برای من خیلی عزیزه هم خودش هم هدیه اش

 ممنونم که هستید

فقط همین 

 

بدم! بد!!

لیست فعالیتهای من از اول سال:

 

  • دقیقا 10 روز، نه 9 روز (دیروز رو بیرون بودم) استراحت مطلق در رختخواب
  • نوش جان کردن 3 عدد پنی سیلین و 3 عدد دگزامتازون
  • میل فرمودن مقادیر عظیمه ای از کپسولهای آموکسی سیلین
  • سرفه به مقدار... (مقدارش از دستم در رفته!)
  • آب دماغ همراه با سایر مخلفات به اندازه یک بسته دستمال کاغذی کامل
  • میل کردن مقادیر متنابهی (این املاش درسته؟) از قرصهای رنگارنگ. از سرماخوردگی بگیرید تا استامینوفن و این صورتی ها چی اند؟ بروفن و...
  • راستی دندونم هم نامردی نکرد و حسابی شرمنده ام کرد. پس کیسه آب گرم و انواع آنتی بیوتیک هارو هم به لیست اضافه کنید.
  • فشار خونم هم خجالتم داد و گفت تو بمیری از 8 روی 4 بالاتر نمیرم. اصلا اصرار نکن

 

نگران نباشید دیروز دکتر گفت که خطر مرگ منتفی شده

چه (خوب یا بد؟!!!)