پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

ابلهانه بودن بهترین راه پنهان شدنه!!

دلم به حال اینجا میسوزه!!
انگار خاک مرده پاشیدن روش

دوستان من هنوز زنده اممممممم!!

و به هیچ وجه قصد رها کردن اینجا رو ندارم!!

برمیگردم. منتظر تموم شدن این طوفانی که شروع شده نیستم برای برگشتنم! فقط منتظرم که کمی به وزیدنش عادت کنم و بتونم در برابرش تاب بیارم!!

آره دارم رمز میگم!! بعد این همینه. چه بخوایید چه نخوایید!!!

فعلا همین


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی هومن شنبه 25 آبان 1387 ساعت 02:48 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

غیبت شما باعث شد من فکر کنم که می خواهید از اینجا کوچ کنید . امیدوارم زودتر مطالب زیبای تو رو که بازتاب جامعه ماست بخونم .

بامداد یکشنبه 26 آبان 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://farsivfair.com

سلام . خوب هستید . من که اصلا فکر نکردم که شما قصد رفتن دارید اونم برای همیشه. قرار نیست که بازمانده ها به این زودی ها صحنه رو ترک کنند . به هر حال من با این که تخیل قوی ای دارم هنوز نتونستم برای یه لحظه احساس یک هوای آفتابی رو داشته باشم . من هم منتظر شنیدن صحبتهای شما با اون سبک خاصی که فقط مختص شماست هستم . حتما سلام گرم و صمیمی من رو به دوست خوبم جناب هوانورد برسونید .

پاینده باد احساسات پاک و عمیق آدمیان در حال انقراض .

اصولا هواهای آفتابی برای کسانی که همیشه به کولاک عادت کردند مثل سم میمونه!!
ممنونم که اینجا سر میزنید

عقاب دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 12:27 ق.ظ

یه روز طوفان یه روز باروون یه روز برف
یه روز گرما
اینا همیشه هستن
مهم اینه که منتظرتموم شدنشون نباشیم
باهاشون رو در رو شیم




از کسی نمی پرسند چه هنگام میتواند خدا نگهدار بگوید
از عادات انسایش نمیپرسند
از خویشتنش نمیپرسند
زمانی به ناگاه باید با ان رو در رو در آید
تاب آرد
بپذیرد
وداع را
درد مرگ را
فرو ریختن را
تا بار دیگر بتواند برخیزد

فریده دوشنبه 27 آبان 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

خوشحالم که زنده و سالمی!هم اینجا قشنگه هم بخش ادبیات پرواز.پس ولش نکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد