پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

سحر هم رفت...

روزه سکوتم رو چه غمگینانه میشکنم

سحر هم رفت....

شب یلدا... تصادف اتومبیل... فقط یک کشته...سحر رومی...25 سالش نشده بود هنوز...

من الان فهمیدم...


البته نمیدونم چرا اما حس می کنم جای دوری نرفته. همین نزدیکیهاست!! داره زندگی رو یه جور دیگه تجربه میکنه. برات فقط دلتنگم سحر جان. همین

خانه جدید مبارک


اینم آخرین شعرش در وبلاگش:


مرا چه به تنهایی و سکوت ؟


نقاشی می کشم .
دنیای وارونه ام را ،
از اینجا تا بی انتهایی تو .
رنگ در طرح .
بوسه ای بر باد .
درختی در آغوش خاک .
آسمانی بی ماه .
طبیعتی برهنه
و من .
چشمانم حکایت ها دارد ...
مرا چه به تنهایی و سکوت ؟
زندگی باید

نظرات 6 + ارسال نظر
بامداد دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 03:00 ق.ظ

درود . خوب هستید که ؟ متاسف شدم من نه آن بانو رو و نه پدرشون رو نمی شناختم . بسیار انوهگین شدم . اگر فقط از خداوند یک خواسته داشته باشم آن خواسته , خواسته نوع مرگم هست . مرگ در آسمان آرزوی من است , نه مرگ در این قفس بی روح . در رابطه با این بانوی بزرگوار هیچ واژه ای را نمی توانم به کار ببرم جز آرزوی بهترینها در ابهامات ذهنم در رابطه با زندگی پس از مرگ . سلام برسونید .

پرویز دوشنبه 16 دی 1387 ساعت 10:19 ب.ظ

تسلیت میگم

سیاوش یکشنبه 22 دی 1387 ساعت 11:32 ب.ظ http://nabsh.blogsky.com

متاسفم و حس بدی دارم امشب .. با این شعرش و ...

فریده دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام خوبی؟مدتی دسترسی به اینترنت نداشتم نتونستم به اینجا سربزنم.فقط با شرمندگی درخواستی دارم.اگر ممکنه ان شعر منو توی سایت نگزارید.میدونید برای کسی گفته بودم که خوشش نیومد.انشالله بعدا دوباره اصلاحش میکنم براتون میفرستم.شانس اوردم که تا حالا نگذاشتیدش تو سایت!ممنون.

مهدی هومن دوشنبه 23 دی 1387 ساعت 06:21 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

تسلیت می گم واقعاً متاسف شدم . دوست داشتم برگردی و باز مطلب بنویسی اما نه اینجوری .
مطمئن باش داره زندگی رو به نحوی بهتر تجربه می کنه .
شعرش واقعاً تکان دهنده بود

خاطره سه‌شنبه 24 دی 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

شب یلدا بود که شنیدم
وبلاگشرو خونده بودم
چقدر دلم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد