پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

.

نقطه


سرخط


راهی به جز اینم نیست!

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی هومن یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 03:40 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

این چند وقت دامون جان من خیلی مغزم خالی شده . نمی تونم مفاهیمی که بکار می بری رو درک کنم .
ولی امیدوارم راهی که در جلوی پات قرار گرفته در نهایت نتیجه دلخواه رو برات داشته باشه . هر چند من غم رو از این نوشته می خونم و نمی تونم بگم این راهی که جلوی پات هست راه خوبیه یا بد .

خاطره یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 11:21 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سر خط خیلی خوبه

مژده دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 09:50 ب.ظ

آرام،
روی پاکی آبشار
خط می کشید دست نور
تو برهنه به فریاد آبیش عشق می باختی

،

من تصاویر تو را تک به تک چشم می شوم.

[ بدون نام ] دوشنبه 5 اسفند 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

ا

فریده سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 01:05 ب.ظ

سلام.ببین نصف وبلاگت نیست یا پاک شده.

کامران سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 07:07 ب.ظ http://dastechapi.persianblog.ir

سلام عزیزم خوبی من هم به روزم

مژده سه‌شنبه 6 اسفند 1387 ساعت 10:45 ب.ظ

شنیدی صدامو ؟
شنیدی ؟

میشناسیم همو؟!!
گرچه این روزها پرسیدن همچین سوالی برام خیلی احمقانه است!!

مژده چهارشنبه 7 اسفند 1387 ساعت 11:45 ب.ظ

به اسمم فکر نکن ، به معنای اسمم فکر کن ، کسی بوده که همچین معنایی داشته باشه برای تو ؟

خسته تر از اون چیزیم که انرژی برای حل معماها داشته باشم!!
...
تو برهنه به فریاد آبیش عشق میباختی...
...
خیلی قشنگه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد