پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

سفر۳ و ...

قبل از اینکه قسمت آخر عکسهارو بذارم باید چیزی رو بگم...


اصلا نمیدونم چی میتونم بگم در مقابل اینهمه محبت دوستان عزیزم

عمو بهروز نازنینم٬ آقایان رضوی٬ بازیار٬ بامداد و فریده خانوم عزیز

و همه دوستان دیگه ام در سایت آقای مدرسی

سعادتی بالاتر از این وجود نداره که نبودنت احساس بشه٬ اینکه فراموش نشی٬ اینکه به یادت باشند...و... باور کنید سعادتی بالاتر از این وجود نداره....

و چقدر خوشبختم من که تونستم چنین حسی رو تجربه کنم

میدونم که هیچ وقت نمیتونم جبران کنم

عمیقا ممنونم از همتون

.........................................................................................


۶. جاده کلاردشت

خوب اینجارو اکثرا میشناسید. زیاد احتیاج به معریف نداره فقط یک نکته جالب هست در موردش. هر وقت میرم کلاردشت جنگلها کمی بیشتر ناپدید شدند و ویلاها کمی بیشتر پدیدار!! همه جا حصار کشیه برای ساختن خونه!! راستش برام عجیبه! فکر نمیکنم تا ۲۰ سال دیگه در کلاردشت جنگل و منظره ای باقی بمونه که بتونیم از پنجره ویلاهامون نگاهش کنیم و لذت ببریم. اون موقع دیوار بتنی ویلای همسایه بغلیمون شاید تنها منظره ای باشه که قابل دیدنه...

میسازیم و نمیکاریم!! یاد تفاوت ساختن و کاشتنی افتادم که کوئیلو در مقدمه بریدا میگه...




۷. و در نهایت شهسوار!

با تشکر ویژه از سیاوش عزیز (هایپریکولوژیت رو لینک کردم با اجازه سیاوش جان!!) بابت راهنماییش در مورد جاهای دیدنی شهر و منطقه


ساحل سنگی زیبای شهسوار


رودخانه و ییلاق سه هزار

تکه ای از بهشته این دره زیبا!!

و تا حدودی بکر و کمتر دست خورده

فاصله چندانی هم با شهسوار نداره.


و در نهایت یکی از زیباترین مناظری که میتونید تصورش رو بکنید!!

دورنمای کوه سیالان و دره های اطرافش از دامنه های دره دوهزار


پایان.


نظرات 6 + ارسال نظر
سیاوش جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://nabsh.blogsky.com

سلام .. مرسی مارال جان .. لطف داری .. دورادور که نشد متاسفانه کمک در خوری بکنم و حیف هم شد .. امیدوارم خوش گذشته باشه ..
به درک بالا و ذهن آزادت تبریک میگم که بر خلاف خیلی ها که ادعای روشنفکری شونم میشد به دور از اخلاقیات متعفن و منعیات عرفی و هنجاری با بن مایه و مفهوم دنیای هایپری من ارتباط برقرار کردی و به رسمیت شناختیش ...
از این هم بگذریم .. در مورد عکس ها به احتمال زیاد از جایی اینترنت می گیری که سایت تاینی پیک رو که من عکس هامو روی اون آپلود می کنم رو فیلتر کرده ... اگه از جای دیگه یا آی اس پی دیگه وصل شی می بینی .. حیف شدا .. بد نبودند ..

بامداد جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 07:42 ب.ظ

درود دامون خانم . امیدوارم که حسابی از دیدن این مناظر شگفت انگیز لذت برده باشین و این سفر تاثیر مثبتی بر روح و روان شما گذاشته باشه . واقعا از دیدن تصاویر لذت بردم . از این که من رو دوست خودتون دونستین ممنونم و امیدوارم که شاهد پستهایی باشیم که صرفا مناظری از درونی زیبا را برای ما به نمایش می گذارند .

موفق باشید.

فریده جمعه 14 فروردین 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

خوش بحالت.من که عید خونه بودم.تکالیف دانشگاه رو انجام میدادم و اجباری به عید دیدنی فامیل نازنین میرفتم!

مهدی هومن شنبه 15 فروردین 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

دامون جان در بعضی جنبه های نوروز حق با شماست به نظر منم کاملاً‌باید عوض بشه و جای خودش رو به نوآوریهای جدید بده

سمیه سه‌شنبه 25 فروردین 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

تصاویر جالبی بود عزیزم
موفق باشی دوست خوبم

admin چهارشنبه 26 فروردین 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://cinemayepishro.blogsky.com/

سلام
خوشحال میشم سری به من هم بزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد