پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

گل سرخ شدن



از شب زرد زمستان

 تا سحر

سحر سرخ بهار

فاصله فریاد است

تا گل سرخ شدن راهی نیست

می توانی گل سرخی باشی
نظرات 14 + ارسال نظر
فیلم کوتاه یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 05:36 ب.ظ

اطلاعیه مهم

بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع مردم شریف ایران می رساند فردا ٢۵/٣/١٣٨٨ ساعت ۴ بعد از ظهر جناب میر حسین موسوی از میدان لنقلاب به سمت میدان آزادی حرکت خواهند کرد ودر میدان آزادی با ملت بزرگ ایران سخن خواهند گفت

فریده یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 06:20 ب.ظ

توروخدا ولمون کن!اگه بدونی چه بزن بکشی بخاطر این اقای موسوی تو تهران راه افتاده.....به هیچکس رحم نمیکنن...تازه این موسوی هم با خودشونه.اخرش هم میکشه کنار و ما میمونیم با یک عالمه کشته و مجروح.

حرف من رو که داری به خودم پس میدی دختر خوب!!!
بحث دیگه سر موسوی و اصلاحات و این چرندیات نیست
این حمله به ارکان و تار و پود چیزی هست که همه مون باهاش مخالفیم
گرچه باز هم رهبر نداره و محکوم به شکست میشه اما بازهم باارزشه...

سمیرا یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 07:47 ب.ظ http://dokhtarebaba.persianblog.ir

جمهوری شده حکومت .دموکراسی هزینه داره برگردوندن حکومت به جمهوری هزینه داره

برگردوندن؟
به کدوم جمهوری؟
مگه چنین چیزی هم وجود داشت؟؟؟!!
بهتره به جای برگردوندن از واژه ساختن استفاده کنیم!

مهدی هومن یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 08:39 ب.ظ http://shereparsi.persianblog.ir

سر اومد زمستون
هوا شد بهارون
گل سرخ خورشید باز اومدو شب شد گریزون

مهدی عزیز
مرسی به این روحیه
با اینهمه بلایی که سرت اوردند بازهم...بازهم امیدواری و این خیلی خوبه. مرسی

فریده یکشنبه 24 خرداد 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

نه مخاطب من بیشتر کامنت گذار اولی بود که به شرکت در راهپیمایی دعوت کرده بود.اینجا هم بله اعتراض میشه....اینقدر ماشینها بوق میزنن و الله اکبر میگن که دارم کر میشم!تاثیری که نداره اما بالاخره بازتاب جهانی که داره.

این یه تمرینه
تمرین قرار نیست همیشه نتیجه داشته باشه
این تمرینیه برای نخواستن. نخواستن اونم بدون اجازه و تایید و تشویق نظام. نخواستن واقعی

خاطره دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 08:46 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

دلم گرفته
چطور میتونن به این وضوح دروغ بگن

وضوح رو با وقاحت عوض می کنم جاش رو!

مهدی هومن دوشنبه 25 خرداد 1388 ساعت 11:02 ب.ظ http://shereparsi.persianblog.ir

دامون جان تهران رو دیدی ؟ افتخار کردم که ایرانیم

من دیروز اینجا تو تبریز هم چیزهایی دیدم که افتخار کردم به انسان بودنم مهدی جان
افتخار کردم به بودنم

دختربهار سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 01:54 ب.ظ

من فکر می کنم ایران در آستانه یه تغییره ...یه تغییر خوب یا یه تغییر بد که البته همون تغییر بد هم در دراز مدت می تونه بستر یه تغییر خوب باشه
این همصدایی و اتحاد واقعا قابل تحسینه...اینبار مردم ما در مقابل ظلم سکوت نکردن... می بینم حتی خیلی کسانیکه به این آدما معتقدن هم با آزادی و اینکه اجازه بدیم هر کسی خودش باشه مشکلی ندارن من تا حالا مردممون رو اینطوری نشناخته بودم. یه جامعه آزاد ینی آدمها با ایده های مختلف در کنار هم و هرکدوم پایبند به عقاید خودشون در صلح و دوستی رفتار و زندگی کنن. من اینروزها آدمهایی رو دیدم که درسته که از لحاظ ظاهر شبیه این حکومتیها هستن اما برخلاف اونا نمی خوان دیگران رو مجبور به اطاعت از شیوه فکری خودشون کنن. خوشحالم که تونستم این آدمها رو هم ببینم.

منم خوشحالم به خاطر خیلی چیزها و البته ناراحتم دوباره برای خیلی خیلی چیزهای دیگه.
اما خوبه که بلاخره جمعی از دوستان ما که توی خواب خرگوشی بودند و گول تقدس مابی اینها رو خورده بودند بیدار شدند و دیدند که چطور دینشون و عقایدشون و باورهاشون دستمایه یه عده آدم سودجو شده. درسته شوک بزرگیه برای این دسته از آدمها اما خوشحالم که بلاخره این پرده تاریک رو تونستن از جلوی چشماشون کنار بزنند و حقیقت رو ببینند

مهدی هومن سه‌شنبه 26 خرداد 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://shereparsi.persianblog.ir

ممنون دامون جان خوبم . هنوز باید بسته باشه تازه دو ، سه روز گذشته . دکتر گفته شنبه دو هفته دیگه باید دستم رو باز کنم . بدنمم که داره دردش کم میشه . این دردا مهم نیست دامون جان . دردهایی هست که هیچ وقت از قلب آدم پاک نمیشه . دیشب اینجا خون بود و خون .
امیدوارم فقط بازم پایمال نشه
ممنون که به فکر من هستی . امیدوارم روزهای بهتری هم باشه که بتونیم از خوشی هامون واسه هم تعریف کنیم .

چی بگم مهدی جان....خوبه که اقلا بهتری
دیروز اینجا رو هم به خاک و خون کشیدند....
چی بگم آخه...

فریده چهارشنبه 27 خرداد 1388 ساعت 03:38 ب.ظ

کوی دانشگاه دوباره به خاک و خون کشیده شد.وسعت این جنایت قابل درک نیست.مطمئنم پاش بیفته از سلاح هسته ای هم استفاده میکنن!

مطمئنم...

کیهان پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 10:59 ق.ظ http://mkihan.blogfa.com

درود
با همه نوشته هات کلن و جزن موافقم
بله ما مردم فاقد حافظه تاریخی هستیم
و ما مردم همیشه به حد اقلها راضی بودیم

اینکه موافقی واقعا خیلی دردناکه
حقیقت همیشه تلخ و دردناکه

سمیرا یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 04:19 ب.ظ http://dokhtarebaba.persianblog.ir

راست میگی باید بگم ساختن جمهوری ...همراه شو عزیز تنها نمان به درد کین درد مشترک هرگز جدا جدا درمان نمیشود .دشوار زندگی هرگز برای ما بی رزم مشترک آئان نمیشود

فائزه یکشنبه 31 خرداد 1388 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.damun.blogsky.com/

سلام دامون جان
مطالبت عالینُ
با اجازه لینکت کردم.
خیلی دوست دارم با هم بیشتر آشنا شیم
موفق باشی همیشه

مرسی فائزه!
اما کاش آدرس وبلاگت رو هم میزاشتی!

علی چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 10:38 ب.ظ http://bani.blogsky.com

سلام آقا / خانم دامون
سلام

خوبین؟
خوش می گذره؟

والا اون کد رو یکی از دوستان وبلاگی آدرسش رو داد به من
منم رفتم و گذاشتم تو وبم
اگه می خواهی پیداش کنم برات

وب جالبی داری تبریک میگم

من اگر برخیزم
تو اگر برخیزی
همه برمی خیزند ...
هیچ چیز تغییر نمی کند
مگر
خودمان تغییر کنیم.


گل سرخ شدن
تو آنقدر خوب هستی
که اگر
خود باشی
بهترین باشی


فروغ؟
من خیلی دوستش دارم
پرواز را به خاطر بسپار
پرنده مردنی است



:)))
خوشحال میشم به من سر بزنین بازم
منم حتما میام پیش شما

سلامت و شاد باشین
..

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد