پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

آخ

اگه تونستی از دنیای باخ برای یک ساعتی خارج بشی آلبوم جدید نامجو رو گوش کن.

حداقل شعر  "بینظیر" رو گوش کن. محشره! اینهمه هنجار شکنی و اخلاق گریزی رو از نامجو انتظار نداشتم. اونقدر قابل تصور و تخیله صحنه هایی که توصیف میکنه که باور نکردنی به نظر می رسه. 

چقدر لذت میبرم از به اوج رسیدن همزمان محتوای شعر و لحن و کلام و هیجان خواننده و بعد...اون "یافتم". با اون حجم عظیم آرامش. اونقدر حس توی اون یافتم هست که اصلا نمی تونم توصیفش کنم. وقتی همزاد پنداری می کنم با کلام شاعر و همراهش میرم و می برمت با صعود و اوج و اون فرود وهم انگیزش محسور میشم.  دیوانه کننده است!

"دماسنج اگر بگذاری که میترکد آب تمام جهان!"

و صحنه های آخرش که دقیقا همونجوریه که باید باشه

"بیا فیتیله را بگذار که تا کربلا و قدس برویم… همینطوری هرهر کنان و زر زر چرند گویان..."


نظرات 5 + ارسال نظر
ا.ه یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 11:25 ب.ظ http://rozzane.blogskc.com

حتما گوش میدم چون یکم زندگی برام تکراری شده

فریده یکشنبه 26 مهر 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

بابا ای ول! راه افتادی!
ولی خوبه ها حسابی کیف میکنی
حکمت شادان هم کتاب خوبیه حوصله کردی تا اخرش برو.چنین گفت زرتشت هم کتاب خوبیه.من دومی را بیشتر دوست داشتم.

منم دومی رو بیشتر دوست داشتم
در حقیقت همین کتابش بود که جذبم کرد به سمت نیچه
فعلا که دارم میرم تا ببینیم چی میشه!!

سیاوش دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://hypericology.blogsky.com

مگه می تونه اون نامجو گوش کنه ؟
راست میگی گلم .. مدت زیادیه که ...
شاید تغییراتی دادم ! ولی عجیبه که دیگه نمی تونم بنویسم .. هیچ نوشته ام چنگی به دل نمی زنه فکرها و ایده های کوتاه و نا منسجم و سطحی ! اصلاْ راضی نیستم از نوشتن شون واسه همینه که مدتهاست بلاگم به این وضع در اومده !
راستی شرمنده من امروز شارژ نداشتم که نتونستم جواب بدم !

بلاخره آدم باید از یه جایی شروع کنه دیگه!!!
میفهمم این چیزی رو که میگی اما وقتی دور میشی از فضای نوشتن همین دور شدن باعث شاید کوتاه و نامسجم و سطحی شدن افکارت هم بشه. گرچه در مورد این صفاتی که در مورد افکارت نوشتی باهات به هیچ وجه موافق نیستم! ؛)
در ضمن شرمندگی نداره که! مساله ای نیست. اگه شد و تونستی فردا صحبت می کنیم

ا.ه سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 12:11 ق.ظ http://rozzane.blogskc.com

سلام ممنون از لطف و اظهار نظر میدونی تو اولین نظر وبلاگمو دادی
خوشحالم که به آرزوت رسیدی و اولین پست وبلاگمو دیدی
میدونید من یک وبلاگ نویسم و میخوام اینجا خیل یخیلی خیلی خودم باشم خیلی خودم البته فکر میکنم جاهای قبلی هم که مینویسم خودم هستم ولی اینجا میخوام دقیقا شخص شخیص خودم باشم
و میدونم که وبلاگ میتونم چقدر زندگی رو قشنگ کنه
من به عنوان یه وبلاگ نویس که چند ساله ادبیات دوستی فیزیک کنکور و خیلی چیزای دیگه رو از وبلاگ یاد گرفتم اینو میگم

ممنون بازم

از این آهنگ خوشکلم خوشم اومد

ممنون
بای تا های

تبریزمن چهارشنبه 29 مهر 1388 ساعت 07:33 ق.ظ http://tabrizandme.blogspot.com/

خانه جدید مبارک

سرویسهای وطنی هیچ احترامی به نویسندگان و خوانندگان وبلاگ نمی گذارند.
مثالش همین اگهی اول وبلاگتون!
خوبی عزیز
درسها چطوره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد