پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

بلاخره!

تصفیه حساب کردم و زدم بیرون

به همین سادگی

....



نظرات 15 + ارسال نظر
یه نفر پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 02:17 ق.ظ

پست بدون عکس

عکسش احتمالا خیلی کلیشه ای میشد یه نفر!!!

فریده پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 04:43 ب.ظ

خب تقریبا همه می دونستیم که این اتفاق دیر یا زود می افته با توجه به چیزهاییی که نوشتی.مساله اینه که همه جا مثل اینجاست.حالا چکار می کنی؟؟

آره تقریبا
کار خاصی نمیکنم. میگردم دنبال یه جای دیگه
مثل همه...
نه نگرانم. نه ناراحت... خوشحال و امیدوارم به دیدن روزهای بهتر

اوومیثم پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 10:04 ب.ظ http://setareye-abii.blogsky.com

ااااا.... چکار کردی؟

قلبم گرفت.(شکلک آدم سکته کرده)

همدردی منو بپذیر.احساستو کاملا درک می کنم.ولی نا امید نشی.

راستی این آهنگت آخرشه.تا حالا نشنیده بودم.الهام بخشه.

حالا تصمیمت چیه؟

ر ک به جواب کامنت بالایی
این آلیناست. آلینای آروو پارت

مهدی هومن جمعه 2 مهر 1389 ساعت 09:05 ب.ظ http://www.shereparsi.persianblog.ir

امید دارم روزهای بهتری سراغ تو بیاد . چون لیاقتت بهترینهاست

اوومیثم شنبه 3 مهر 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://setareye-abii.blogsky.com

وای بخاطر این آهنگ دلنوازت میخوام (بوق) و (بوق).

تصمیم با خودت.ونجلیسم گوش میدی؟ یه آهنگ داره راست کار خودت.موومنت 10.


نه گوش نمیدم
اما کنجکاوم کردی...

پسرآزاد شنبه 3 مهر 1389 ساعت 08:19 ق.ظ http://goldenwisdom.blogfa.com

همیشه گشتن و گشتن و گشتن و یافتن جاهای جدید!

دوست قدیمی و عزیزم من برگشتم و لینکت کردم

اوومیثم یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 12:37 ق.ظ

این آهنگه که گفتم اگه نداشتی بگو ایمیل کنم چون حیفه گوش ندی باور کن.

اوومیثم یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 07:02 ب.ظ

منظورتو نگرفتم قشنگ

اوومیثم یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

تازه گرفتم چی میگی.اوکی لتز گووو...

اوومیثم سه‌شنبه 6 مهر 1389 ساعت 10:51 ب.ظ

کجایی نیستی تو؟ یعنی شما!

فایله رسید به دستت؟

اوومیثم چهارشنبه 7 مهر 1389 ساعت 07:42 ق.ظ

این چرندیات منو پاک کن دامونه آبرو بر! من چکار کنم از دست تو(عصبانی)


همین طوری خیلی هم خوبه!!!

دختربهار پنج‌شنبه 8 مهر 1389 ساعت 09:22 ق.ظ

فکر کنم کار خوبی کردی. ایندفعه با وسواس بیشتری انتخاب می کنی.

بی نام جمعه 14 آبان 1389 ساعت 06:37 ب.ظ

سلام
حالا چکار می کنی؟
کار پیدا کردی؟

بی نام و قابل انتقال به غیر جمعه 14 آبان 1389 ساعت 10:48 ب.ظ

میگم دامون جان الان کجایی؟
خونه زندگی داری؟
البته الان دیگه مشکلت حل شده چون دولت نفری ۸۰هزلر تومان داره مستمری میده

آره دیگه غمی نیست
با این ژول خونه و زندگی و ملا همه چی ردیف میشه

سیا دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 04:45 ب.ظ

دیدی کی تا حالا نخونده بودم اینجا رو ؟‌:(
آخ از این حافظه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد