پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

پرواز شامگاهی درناها

تنها آن کس که کارد می کشد اسحاق را بدست می آورد.

لعنت به این منی که نمی نویسه

لعنت...

نظرات 9 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 19 اسفند 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://nani652.blogfa.com/

سلام نوشتن که خم رنگرزی نیس که هر وقت بیای به راه باشه،
لعنت!خدا نکنه ،،،سلامت باشیدمنتظر پست های جدیدتان می مانم قلم وتفکر شما ارزشش رو داره......

نادی شنبه 26 اسفند 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://nani652.blogfa.com/

سلام خوبی؟زمستونت کی به سر میرسه وباز بهاری شی؟داره بهار میشه ..........

نادی سه‌شنبه 29 اسفند 1391 ساعت 10:45 ق.ظ http://nani652.blogfa.com


ای بهار
ای همیشه خاطرات عزیز !
عاقبت کجا ؟
کدام دل ؟
کدام دست ؟
آشتی دهد من و تو را؟
تو به هر کرانه گرم رستخیز
من خزان جاودانه پشت صفحه مانیتور......

نسترن پنج‌شنبه 8 فروردین 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

و بعد از لعنت؟؟

V شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 02:53 ق.ظ

هی یو
هنوز زنده ای؟
به یادت می افتم خیلی وقت ها
مهم نیست کجایی
مهم نیست 3 بار بیشتر ندیدمت
مهم اینه که واقعی هستی
کم پیش میاد چیزی واقعی باشه و تو هستی
من هنوز زنده ام و معنی زندگی رو بهتر از هر زمانی می فهمم پس می فهمم چی واقعی است چی نه
تو واقعی هستی
V

چه جوابی دارم من که به تو بدم...
به سکوت پناه بردم. به این سکوت آزاردهنده
و خود خوریهای مداوم...

دختر بهار شنبه 10 فروردین 1392 ساعت 08:58 ق.ظ

سلام.
دلم تنگ شده واسه خوندن وبلاگت. از طرف من هم به اون تویی که نمی نویسه بگو...تیک ایت ایزی تر

سیاه سفید خاکستری چهارشنبه 22 خرداد 1392 ساعت 02:20 ب.ظ

بنویس ....
ببین با این بنویس چقد ترانه سروده شده ها و خونده شده .. ابی ، منصور، سیاوش ... عجب دورانی و زمانی بود .. انگار گم شده یا ...

نسترن دوشنبه 27 خرداد 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

عجب!فکرمیکردم حماقت ملی یخورده هم شده صدات رو درمیاره...

سیاوش سه‌شنبه 11 تیر 1392 ساعت 11:16 ق.ظ

بنویس دیگه بچه جان ... بدو ..
یا می خوای مث من این خونه ی قدیمی رو به حال خودش بذار برو یه جای جدید که انگیزه شه برات .. بعلاوه ی اینکه زبان و فرم جدیدی رو برای نوشتن اگه دوس داری انتخاب و امتحان کن ... فقط نذار قلمت خشک شه مث من ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد